Νάσος Πολυζωίδης

Ο Νάσος Πολυζωίδης είναι κατά βάση κιθαρίστας, τραγουδοποιός και theory nerd.

Ξεκίνησε ως αυτοδίδακτος στην κιθάρα και στη θεωρία. Στη συνέχεια παρακολούθησε μαθήματα ηλεκτρικής κιθάρας και θεωρίας με τον Παντελή Γκέρτσο (guitarfor Musicfor) μέχρι να αποκτήσει το Associate Diploma of the London College of Music με διάκριση. Επίσης παρακολούθησε μαθήματα Αρμονίας & μοντέρνας Σύνθεσης με το Νίκο Παναγιωτάκη, φωνητική & πιάνο με τη Lia Hide και Jazz αρμονία με το Γιώργο Αργυρόπουλο στο Ωδείο Μουσικής Πράξης, όπου και απέκτησε Πτυχίο Αρμονίας με Λίαν Καλώς. Έχει κάνει μαθήματα ακουστικής κιθάρας και songwriting (applied guitar) με το Max Milligan. Έχει μεταπτυχιακό - MMus in Songwriting - από το Bath Spa University, με βασικό καθηγητή τον Davey Ray Moor. Αυτή τη στιγμή είναι υποψήφιος διδάκτορας στο Bath Spa University, υπό την επίβλεψη του Dr Davey Ray Moor και της Prof Amanda Bayley.

Το 2011 έγινε δεκτός για σπουδές από διάφορα Πανεπιστήμια του Λονδίνου, αλλά τελικά απέρριψε τις προτάσεις και έμεινε στην Ελλάδα. Εν τω μεταξύ, παρακολούθησε το Jazz Summer School του Trinity College of Music, με βασικό καθηγητή τον Pete Churchill. Μεταξύ άλλων, παρακολούθησε μαθήματα των Dave Cliff και Nikki Iles.

Την ίδια χρονιά ξεκίνησε να εργάζεται για το London College of Music & Registry of Guitar Tutors Examinations στην Αθήνα. Ταυτόχρονα, ξεκίνησε να δουλεύει για το guitarfor. Και στις δύο συνεργασίες έχει αναλάβει τα προώθηση, online publishing, φωτογραφική κάλυψη, αλλά συμμετέχει ενεργά και στη διοργάνωση συναυλιών και σεμιναρίων με μουσικούς όπως Larry Goldings Trio, Kurt Rosenwinkel New Quartet, Larry Carlton, Jonathan Kreisberg Quartet, Paul Gilbert, Al Di Meola, Andy McKee, κ.α. Επίσης, συμμετείχε και στο Φεστιβάλ Ανάμεσα.

Το 2014 έγινε δεκτός και ξεκίνησε τις μεταπτυχιακές σπουδές του στο Bath Spa University, με βασικό καθηγητή τον Davey Ray Moor (Cousteau). Έχει παρακολουθήσει διαλέξεις των Joe Bennett PhD, Richard J. Parfitt, Emma Hooper PhD, Cliff Jones, Nigel Clark (Dodgy), Julianne Regan (All About Eve), Jez Ashurst, Lucy Ray, Fran Smith και Simon Drake.

Το Νοέμβρη του 2015 ξεκίνησε το project Sakké ConQuéso με τον Ιωάννη Σακκέτο. Ένα τελείως DIY project, από το οποίο έχει κυκλοφορήσει τα singles Dark to Bright (2017), I Love Austerity (2018), Uncannily Alike (2018) και Healing Without You (2019), αλλά σκοπός είναι να κυκλοφορήσει ένας πλήρης δίσκος. Όλες οι συνθέσεις, οι στίχοι, τα παιξίματα, οι ηχογραφήσεις, η παραγωγή, η μείξη, ακόμα και το artwork είναι δουλειά των 2 μουσικών.

Το Μάιο του 2016, του προσφέρθηκε θέση για διδακτορικό στο College of Liberal Arts, καθώς επίσης και η υποτροφία PhD Fee Waiver Studentship, η οποία διατίθεται σε 10 το πολύ υποψήφιους. Αυτή τη στιγμή είναι υποψήφιος διδάκτωρ του Bath School of Music & Performing Arts, με θέμα διατριβής "Sociocultural & musical characteristics of Rebetiko & Blues and their hybrids".

Τον Ιανουάριο του 2017 κυκλοφόρησε το single Under the Endless Sky με το ψευδώνυμο Nassos Conqueso, ενώ το Μάρτιο κυκλοφόρησε τον προσωπικό δίσκο Love in Crisis. Έχει γράψει τη μουσική και τους στίχους και είναι υπεύθυνος για τις ενορχηστρώσεις, την παραγωγή και τον προγραμματισμό, και έχει παίξει πιάνο, γιουκαλίλι, φυσαρμόνικα, φωνητικά, μπαγλαμά, τζουρά, κιθάρα και στυλόφωνο. Την ίδια περίοδο εντάχθηκε στους Bound Affairs παίζοντας ακουστική κιθάρα και πλήκτρα, μέχρι τη διάλυσή τους το Σεπτέμβριο του 2018.

Το καλοκαίρι του 2019 παρουσίασε διαφορετικά κομμάτια της έρευνάς του σε διεθνή συνέδρια του Society for Music Analysis (SMA) και της Valencian Association of Musicology (AVAMUS), παίρνοντας υποτροφίες από το Bath Spa University και το Society for Music Analysis. Στη συνέχεια παρακολούθησε το 4ο διεθνές PhD Summer School του Kaunas University of Technology της Λιθουανίας. Την ίδια εποχή επιλέχθηκε, μαζί με άλλους 2 δημιουργούς, να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Introspection Music Experience.

Έχει δημοσιεύσει άρθρο του στο μουσικολογικό επιστημονικό περιοδικό Quadrívium και συνεχίζει τις παρουσιάσεις σε συνέδρια, έχοντας ήδη γίνει δεκτός να παρουσιάσει διαφορετικά κομμάτια της έρευνάς του στο συνέδριο Rhythm Changes στο Άμστερνταμ, καθώς και στο 10ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο Μουσικής Ανάλυσης στη Μόσχα.

Έχει παρακολουθήσει πάνω από 100 σεμινάρια πολλών διεθνώς αναγνωρισμένων μουσικών, όπως: John Scofield, Jonathan Kreisberg, Guthrie Govan, Θοδωρής Αντωνίου, Kurt Rosenwinkel, Greg Howe, Peter Bernstein, Bill Stewart, Larry Carlton, Paul Gilbert, Adam Levy, Julian Lage, Craig Bailey, Φοίβος Δεληβοριάς, Sharon Vaughn, Theo Kapilidis, Δήμος Δημητριάδης, Andy McKee, Stef Burns, Γιώργος Κερτσόπουλος, Doug Aldrich, Γιώτης Σαμαράς, Τάκης Μπαρμπέρης, Τρύφων Κουτσουρέλης, Σωτήρης Πομόνης, Φανή Κοσώνα, Κωνσταντίνος Μητρόπουλος, Αντώνης Αντωνόπουλος, Αναστάσης Φιλιππακόπουλος.

Είναι επίσημο μέλος των IASPM (International Association for the Study of Popular Music), RMA (Royal Musical Association), SMA (Society for Music Analysis), BFE (British Forum for Ethnomusicology), ICTM (International Council for Traditional Music), ISM (Incorporated Society of Musicians), MGSA (Modern Greek Studies Association), PRS (Performing Right Society), PPL (Phonographic Performance Limited) και RGT (Registered Guitar Tutor).

“...everyone on that train can be going the same direction but have different destinations...”